Informatii livrare
Firma noastră livrează doar prin curierii proprii. Comanda este procesata si pregatita de livrare in maxim 1-2 zile lucratoare de la confirmarea acesteia prin comanda directa pe site, sau daca este o comanda personalizata si/sau solicitata pe email/whatsup/telefonic, vi se va comunica atunci temenele de procesare si livrare.
Livrarea produselor se efectuează în 1-2 zile lucratoare. Rimpul de livrare si mareste in perioadele de Black Friday si sarbatori datorita numarului mare de comenzi. Firma noastră nu își asumă raspunderea pentru deteriorarea de orice fel a produsului în timpul transportului.
Cost Livrare
Pentru comenzile plasate online costul de livrare este de 25 lei/colet. Livram oriunde pe teritoriul Romaniei.
Plata Produselor
Clientul realizează comanda online și primește automat pe mail informațile cu privire la produsele comandate, reduceri, costuri și transport. Plata se face ONLINE CU CARDUL, RAMBURS la livrarea produselor sau prin ORDIN DE PLATA, caz în care după plasarea comenzii veti primi pe email factura proforma pe baza căreia veți face plata in avans.
Politica de Retur
Renuntarea la cumparare se aplica doar clientilor persoane fizice dupa cum urmeaza: Produsele achizitionate la distanta (adica comanda prin intermediul siteului) se pot returna conform O.G.130/2000. Acestea se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii, in ambalajul original, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu factura de achizitie.
Pentru returnarea unui produs trebuie sa anuntati in scris pe adresa noastra de email: lavandaballa2018@gmail.com
In cazul in care nu doriti inlocuirea cu un alt produs va putem returna contravaloarea comenzii, conform legilor in vigoare, in termen de 30 de zile de la primirea returului la sediul nostru. Cheltuielile de returnare, conform reglementarilor in vigoare, vor fi suportate de catre dvs. si va recomandam sa folositi acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
Daca produsul este returnat intr-o stare deteriorata, stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, vom reexpedia produsul catre client pe cheltuiala acestuia. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate, adica produsele personalizate cu informatiile clientului.
Pentru orice neclarități sau întrebari vă rungăm sa trimiteți un mail la adresa lavandaballa2018@gmail.com